BRANDFIELD

KUNDTJÄNST

Har du en fråga eller har du något problem? Vi hjälper gärna till på denna sida. Läs de olika ämnena och vanliga frågorna för att hitta ditt svar snabbt!

Beställning

Har du fått syn på ett vackert stilobjekt? Då är det dags att beställa det!

Mer om beställning

Betalning

Vilka betalningsmetoder finns det? Hur lång tid tar det att behandla din betalning?

Mer om betalning

Leverans

Hur lång tid tar leveransen och är det möjligt att följa ditt paket?

Mer om leverans

Returer

Du är inte helt nöjd med ditt köp eller du skulle föredra en annan storlek eller färg? Varan kan returneras!

Mer om returer

Garanti

Vi erbjuder garanti på alla stilobjekt i vår butik. Nyfiken på garantiperioden och -villkoren?

Mer om garanti

Reparationer

Stilobjektet är trasigt? Vi erbjuder en bra reparationsservice och söker en lämplig lösning.

Mer om reparationer

 

SNABBT SVAR PÅ DIN FRÅGA

SNABBT SVAR PÅ
DIN FRÅGA

Vanliga frågor

Se de vanliga frågorna nedan. Om din fråga inte finns med där, tveka inte att kontakta oss!

Can my order be delayed due to the circumstances?

Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.

Jag har returnerat min beställning. Hur lång tid tar det att behandla den?

Din retur kommer att behandlas inom 5 vardagar från den dag vi mottagit leveransen. När den behandlats kommer du att få en bekräftelse från oss, och vi kommer att återbetala de returnerade varorna inom 2 till 4 vardagar. Om du inte har mottagit ett meddelande efter 5 vardagar efter att ditt paket anlänt, kontakta vår kundtjänst på [email protected]

Hur lång tid tar det innan reparationen är klar?

Vårt mål är alltid att behandla din begäran så snart som möjligt. Som officiell återförsäljare förlitar vi oss på service från våra leverantörer. Därför tar det i genomsnitt 2 till 6 veckor från den dag vi mottagit din vara. När vi fått tillbaka den reparerade varan från vår leverantör, kommer vi att returnera den till dig så snart som möjligt.

När kommer jag att motta min beställning?

Alla beställningar levereras från Nederländerna. Din beställning kommer att levereras inom 3 till 5 vardagar. När du lagt din beställning får du en spårningslänk via post, där du kan följa din leverans.

Vad ska jag göra om mitt paket är skadat?

Om ditt paket levereras skadat, vägra att acceptera detta paket från din postleverans. Kontakta sedan vår kundservice direkt. Att acceptera ett skadat paket är på din egen risk.

Can my order be delayed due to the circumstances?

Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.

Jag har returnerat min beställning. Hur lång tid tar det att behandla den?

Din retur kommer att behandlas inom 5 vardagar från den dag vi mottagit leveransen. När den behandlats kommer du att få en bekräftelse från oss, och vi kommer att återbetala de returnerade varorna inom 2 till 4 vardagar. Om du inte har mottagit ett meddelande efter 5 vardagar efter att ditt paket anlänt, kontakta vår kundtjänst på [email protected]

Hur lång tid tar det innan reparationen är klar?

Vårt mål är alltid att behandla din begäran så snart som möjligt. Som officiell återförsäljare förlitar vi oss på service från våra leverantörer. Därför tar det i genomsnitt 2 till 6 veckor från den dag vi mottagit din vara. När vi fått tillbaka den reparerade varan från vår leverantör, kommer vi att returnera den till dig så snart som möjligt.

När kommer jag att motta min beställning?

Alla beställningar levereras från Nederländerna. Din beställning kommer att levereras inom 3 till 5 vardagar. När du lagt din beställning får du en spårningslänk via post, där du kan följa din leverans.

Vad ska jag göra om mitt paket är skadat?

Om ditt paket levereras skadat, vägra att acceptera detta paket från din postleverans. Kontakta sedan vår kundservice direkt. Att acceptera ett skadat paket är på din egen risk.

 

Har du några fler frågor?

Brandfields kundtjänst är öppen fem dagar i veckan för att svara på alla dina frågor. Vi lever stilobjekt!

*Endast på engelska

KONTAKT

 
Språk