- Can my order be delayed due to the circumstances?
-
Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.
- Jag har returnerat min beställning. Hur lång tid tar det att behandla den?
-
Din retur kommer att behandlas inom 5 vardagar från den dag vi mottagit leveransen. När den behandlats kommer du att få en bekräftelse från oss, och vi kommer att återbetala de returnerade varorna inom 2 till 4 vardagar. Om du inte har mottagit ett meddelande efter 5 vardagar efter att ditt paket anlänt, kontakta vår kundtjänst på kundtjanst@brandfield.se
- Hur lång tid tar det innan reparationen är klar?
-
Vårt mål är alltid att behandla din begäran så snart som möjligt. Som officiell återförsäljare förlitar vi oss på service från våra leverantörer. Därför tar det i genomsnitt 2 till 6 veckor från den dag vi mottagit din vara. När vi fått tillbaka den reparerade varan från vår leverantör, kommer vi att returnera den till dig så snart som möjligt.
- När kommer jag att motta min beställning?
-
Alla beställningar levereras från Nederländerna. Din beställning kommer att levereras inom 3 till 5 vardagar. När du lagt din beställning får du en spårningslänk via post, där du kan följa din leverans.
- Vad ska jag göra om mitt paket är skadat?
-
Om ditt paket levereras skadat, vägra att acceptera detta paket från din postleverans. Kontakta sedan vår kundservice direkt. Att acceptera ett skadat paket är på din egen risk.