INFORMATION OM

Reparationer

Alla produkter till försäljning är originalprodukter. Därför kan kunder åberopa garanti på varje produkt. Garantiperioden varierar och anges på sidan med produktspecifikationer. Du kan skicka in en begäran om reparation, när din produkt är skadad eller defekt.

Vad ska jag göra?

Det är möjligt att reparera alla varor som köpts i vår (webb)butik. Även när garantiperioden löpt ut, kan du lämna in din produkt för reparation. Kontakta vår kundtjänst.

Klockarmband, klockglas, batteri och klockkrona omfattas inte av garantin. Garanti på solglasögon innefattar installations- och materialfel, medan smyckegarantin endast täcker materialfel. Garanti på väskor innefattar bearbetnings- och produktfel.

Fyll i vårt Brandfields reparationsformulär och bifoga den i din förpackning. Skicka ditt paket till:

Returadress:
Brandfield BV
Bornholmstraat 82
9723 AZ GRONINGEN
Nederländerna

Reparationsformulär för alla produkter

Har du fler frågor?

Kundtjänst

To top
För att förbättra användarupplevelsen på Brandfield använder vi cookies. Genom att fortsätta på sidan accepterar du användandet av cookies.